wtorek, 19 lipca 2016

makijaż inspirowany kolorem paznokci :) tat,tak to możliwe....

Niedawno moja koleżanka, która prowadzi zakład kosmetyczny, a specjalizuje się w zdobieniu paznokci poprosiła mnie o wykonanie makijażu który będzie pasował do jej mani :). Gdy usłyszałam o tym pomyśle nie byłam zachwycona, ale po chwili pomyślałam, że to może być świetna zabawa - i tak było.



Jest to szaro granatowy makijaż z wieloma sparklami, których niestety nie widać na zdjęciach, a szkoda. Kurcze Dorota wyglądała zjawiskowo - szkoda, że zdjęcia nie oddają jej urody i tego makijażu w realu.



Dodam tylko, że makijaż był wykonany całkowicie na spontanie, wykorzystałam tylko kosmetyki, które miałam w swoim posiadaniu jakoś specjalnie się nie przygotowując :)



I jak Wam się podoba?
Dorota była zachwycona, jej teściowa nie mogła się nią nachwalić, narzeczony bardzo dumy, panna młoda zazdrosna, a ja oczywiście zadowolona ze swojej pracy :)


23 komentarze:

  1. wyszło świetnie! uwielbiam takie kolory, szkoda, że nie widać ich wyraźnie;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny!
    https://zumurawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż. Też bym była zazdrosna na miejscu panny młodej :) Fajny blog. Obserwuję. Zapraszam na mojego bloga KLIK . Jeżeli ci się podoba- zaobserwuj będzie mi bardzo miło. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż ;) Żałuję, że sama nie mam talentu do takich rzeczy, ale może kiedyś się uda :D
    Pozdrawiam ;*
    Mój blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż. Często sama wykonuję podobny na większe wyjścia :)
    Zapraszam,
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalny makijaż :)
    / http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetnego bloga ! Bardzo mi się tu podoba , zostaje na dłużej .
    Obserwuję i liczę na to samo .Pozdrawiam :D
    cheerry23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo nie tylko można dobierać buty do stylizacji ale i makijaż do paznokci! ;D
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris

    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ao passar pela net encontrei seu blog, estive a ver e ler alguma postagens
    é um bom blog, daqueles que gostamos de visitar, e ficar mais um pouco.
    Eu também tenho um blog, Peregrino E servo, se desejar fazer uma visita
    Ficarei radiante,mas se desejar seguir, saiba que sempre retribuo seguido
    também o seu blog. Deixo os meus cumprimentos e saudações.
    Sou António Batalha.
    A Verdade Em Poesia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super paznokcie :) ja obecnie jestem zakochana w metalicznych odcieniach! Zapraszam do mnie http://sylviiastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczka i pazurki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń