wtorek, 5 kwietnia 2016

makijażowa rutyna

Na co-dzień makijaż musi być szybki i prosty. Musi zajmować mało czasu, ale z drugiej strony wyglądać estetycznie. Ten makijaż wykonuję codziennie  - idealnie nadaje się do pracy, albo na zwykłe wyjście do sklepu czy na spacer. Zajmuje mi dosłownie 8 min.





Kosmetyki:
Podkład: Pierre Rene Skin Balance nr 20
korektor: Maybelline  22 Light
konturowanie: Kobo Face contour mix
puder: Sensique matt Finish powder 01 Soft Ivory
bronzer:
 róż:
 rozświetlacz: Wibo 3 steps to perfect face
 baza pod cienie: Wibo
cienie do powiek: My Secret Pearl Touch eye shadow  nr 103 w załamaniu bronzer z paletki Wibo 3 steps to perfect face
 eyeliner: brązowy  Eveline
tusz do rzęs: Avon Boost it!
brwi: cień z Golden Rose nr 106
 Błyszczyk z Wibo

Wy też tak szybko robicie swoje makijaże?

29 komentarzy:

  1. Codziennie rano jak wstanę, gdy ogarnę dzieci, lecę robić szybki makijaż. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, kiedyś bardzo lubiłam ten podkład, chyba do niego wrócę, bo na Tobie wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama właśnie do niego wróciłam :) i sprawdza się całkiem nieźle

      Usuń
  3. Piękny naturalny i kobiecy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow 8 minut i kreski na oku. Podziwiam :D Ja to się zazwyczaj z tym bawię i bawię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia wprawy...przy codziennej rutynie szybko wchodzi w krew :)

      Usuń
  5. Wyszło super i 8 min to naprawdę świetny czas;)
    Masz śliczny kolor tęczówki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie umiem się zbytnio malować, więc robię to szybko, podkład, kreska, tusz do rzęs. ostatnio zaczęłam używać bronzera i różu, a teraz mam zamiar dodać rozświetlacz, który właśnie dostałam od siostry.

    ps. ja też chce mieć zielone oczy, ale wszyscy mi mówią, że mam piwne! ;[ a ostatnio zauważyłam, że mam tak jak ty, w środku brązowe i dookoła zielonkawe! tylko jak się patrzy z daleka to się wszystko zlewa i zieleni nie widać.. strzelam focha na matkę naturę :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja robię makijaż w 2 minuty, ponieważ maluje jedynie rzęsy i kredka czarną podkreślam oko i to wszystko :) A twarz przemywam olejem lnianym, aby nawilżyć i zebrać nadmiar sebum :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój makijaż na co dzień wygląda dość podobnie :) Ale jak tylko mam więcej czasu to lubię troszkę poeksperymentować z cieniami czy pomadką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż ładny, ale jakie Ty masz oczy piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w codziennym makijażu nie brakuje tuszu i eyelinera tak jak i u Ciebie:D Cienie tylko na specjalną okazję. Piękne masz oczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż;)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. your eyes are beautiful! love your style!

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wpisałaś bronzera i różu, a ja akurat byłam ciekawa, jaki bronzer daje taki chłód :)
    Bardzo ładny, estetyczny makijaż i piękne oczy!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całe trio z paletki Wibo
      bronzer:
      róż:
      rozświetlacz: Wibo 3 steps to perfect face

      Usuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz w takim makijażu :) Mnie też makijaż na szybko zajmuje około 10 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje oczy są hipnotajzing :*
    Świetny naturalny make-up :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    Przy okazji zapraszam na mojego http://liikeeme.blogspot.com
    Odpowiadam na każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ślicznie wyglądasz! A Twój makijaż delikatny ale zarazem niesamowicie piękny! :) Też staram się robić "szybko" makijaże :D Jednak stosuję znacznie mniej produktów :( Bardzo ciekawy blog, obserwuję i zostaję na dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny makijaż
    zapraszam do mnie http://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Laska, znasz się na rzeczy! Zapraszam do mnie follow in google za follow?
    http://laadrianne.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie, podkreśliłas to co trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś bardzo ładną Kobietą!

    U mnie na co dzień bardzo podobnie, chociaż kreski pojawiły się dopiero niedawno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. আপনি তথ্য জন্য আপনাকে অনেক আমাদের কাছে দরকারী হতে পারে, সবসময় সুস্থ অভিবাদন ধন্যবাদ।


    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń