wtorek, 9 czerwca 2015

usteczka i neony z Dresslink

Jakiś czas temu przyszła do mnie paczuszka z Dresslink http://bit.ly/1ES6ZvP a w paczuszce 2 koszule oraz pędzelki. Koszule są urocze...zresztą same zobaczcie.




Koszula jest w rozmiarze L (chociaż na co dzień noszę S) jednak jakoś strasznie mnie to nie przeraża :) Ja mam bardzo długie ręce i często koszule mają za krótkie rękawy - wygląda to raczej śmiesznie. Ta jest idealna. Do wyboru jest kolor biały i czarny...ja oczywiście wybrałam widoczną na zdjęciu :)


To neonowe cudeńko już miało swoją premierę w pracy i wszyscy mnie komplementowali. Ta bluzeczka robi naprawdę wielkie wrażenie i jest zauważalna z daleka. No i kolorki są przecież hitem tego sezonu.





Jeśli chodzi o pędzelki to jeszcze nie używałam więc nic nie mogę napisać, ale na pewno będzie recenzja. Do wyboru są klasyczne trzonki czarne oraz te przepiękne różowe....dla mnie wybór był prosty :)

Pamiętajcie jeśli znajdziecie coś dla siebie możecie skorzystać ze zniżki -10%.





20 komentarzy:

  1. Ta druga koszulka po prostu cudooowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ta bluzka w piórka, kolory są takie letnie i żywe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam tą koszulę w piórka, jest bardzo śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tych pedzeleczkow !

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszule świetne, a jakie wieszaczki super ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wieszaki to prezent, ale są z Ikea
      http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/70297489/
      http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/10297487/
      http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50297490/

      Usuń
  6. Świetne te koszule! :-) zawsze to jakiś radosny element garderoby te piórka i usta, a poza tym widać, że są przewiewne i na pewno z przyjemność je nosić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłedna druga koszulka *.* lubię być dostrzegana z daleka *.*

    Będę czekać na recenzje uroczych pędzli .

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłedna druga koszulka *.* lubię być dostrzegana z daleka *.*

    Będę czekać na recenzje uroczych pędzli .

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obłedna druga koszulka *.* lubię być dostrzegana z daleka *.*

    Będę czekać na recenzje uroczych pędzli .

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ubrania, czekam na recenzję pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka w piórka baaardzo w moim guście, poproszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta piórkowa bluzka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta koszula z piórkami bardziej do mnie przemówiła ;) .

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza w pawie piórka jest piękna, bardzo mi wpadła w oko

    OdpowiedzUsuń