sobota, 13 czerwca 2015

Imats London czyli targi kosmetyczne w Londynie


Od 10 do 12 lipca tego roku w Londynie odbędą się jedne z największych targów kosmetycznych w Europie. Ja niestety w tym roku nie mogę brać w nich udziału ponieważ nie dostałam w tym czasie urlopu..... Do Londynu lecę, ale tydzień wcześniej :( aż chce się płakać!
Ale...byłam na tych targach w zeszłym roku i pokażę Wam sporo zdjęć.
Dodam tylko, że miałam przepustkę PRO, która pozwalała mi na kupienie biletów sporo taniej, ale również była ona zniżką na kupowane produkty np. MAC -30% więc naprawdę sporo.
















O tych targach mogłabym opowiadać godzinami, ale nie chce tu robić jakiejś reklamy. Jeśli macie jakieś pytania to śmiało na wszystkie odpowiem.

15 komentarzy:

  1. Fajnie byłoby tam być, niestety Londynu w najbliższym czasie raczej nie odwiedzę, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :D p.s. wkradł Ci się błąd ;) pokażę pisze się przez "ż" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Też chciałabym tam być chociaż raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałabym się tam kiedyś znaleźć :D szkoda, że w tym roku nie możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow na pewno było super.Ciała pomalowane są niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest to na pewno rewelacyjne przeżycie i okazja do świetnych zakupów! Tylko ten Londyn jakoś nie po drodze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. Wyobrażam sobie jak ciekawie musiało tam być! I okazja do zakupów oczywiście nie do przepuszczenia :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny musiał być ten wypad na takie targi. Świetne zdjęcia i te makijaże!! ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejj cudowne zdjęcia :)
    Zazdroszczę tego wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne targi a charakteryzacje oczywiście mega! Rozśmieszył mnie makaron na głowie :D No i widzę same znajome twarze z YT;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Super to wszystko wygląda! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń