piątek, 27 września 2013

Essie Mint candy apple czyli piękna mięta

Niedawno w moim mieście otworzono nową drogerię. Mowa tu o Hebe. Nie ukrywam, że bardzo podoba mi się fakt, że pojawiła się konkurencja dla Rossmanna oraz Natury.
Zakupiłam w niej kilka kosmetyków, ale o tym innym razem. Dziś chciałam przedstawić lakier firmy Essie. Jest to mój pierwszy lakier z tej firmy i muszę powiedzieć, że jestem w szoku. Pierwsza warstwa nie powaliła mnie na kolana. Strasznie smużył. Pędzelek dość szeroki wygodny w aplikacji. Lakier dość szybko schnie. Natomiast druga warstwa wszystko ładnie pokrywa i daje oszałamiający efekt. Co do trwałości bo to jest zaskakujące. Dziś mam go 7 dzień na paznokciach, bez najmniejszej ryski, wytarcia na brzegu paznokcia czy odprysków. Szok. gdyby nie to, że dziś wybieram się na imprezę i mam ochotę na czerwień testowałabym jego wytrzymałość. 7 dni... nigdy w życiu żaden lakier nie wytrzymał na moich paznokciach tyle czasu w takim stanie.Serdecznie polecam przetestowanie. A oto kilka zdjęć.






A Wy znacie te lakiery? Dajcie znać jak u was się sprawdzają...

3 komentarze: