wtorek, 8 kwietnia 2014

Holograficzny lakier - Flormar 392

Na wysepce Flormaru w galerii handlowej natknęłam się na coś cudownego. Już od dawna chodził mi po głowie holograficzny lakier do paznokci, ale nigdzie nic takiego nie mogłam spotkać, aż do soboty....




Jak już wspomniałam wcześniej jest to marka Flormar. Lakier kosztował 10zł. Do całkowitego krycia wystarczą w zupełności 2 warstwy. Lakier szybko wysycha.
Pięknie wygląda na paznokciach, szczególnie w sztucznym świetle :)




Zmieniłam również kształt paznokci, jeszcze nie do końca jestem do niego przekonana i nie wiem czy taki kształt mi odpowiada. 

Napiszcie koniecznie co myślicie zarówno o lakierze jaki i o moich nowych pazurkach :)

33 komentarze:

  1. lakier bardzo ładny,lubię takie :)
    co do kształtu paznokci,ja jednak wolę kwadratowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kształt bardzo ładny, a lakier przyciąga uwagę :D Wygląda jakby miał piaskową fakturę

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki śliczny lakier :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier bardzo mi się podoba, ale firmy nie znam :) Kształt dla mnie troszkę za ostry :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pazurki super...ja uwielbiam migdałki, od razu dłonie wydają się bardziej smukłe, chudsze, delikatne:)

    lakier super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier jest cudowny, a kształt płytki też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też kombinowałam z migdałem/szpicem, ale ostatecznie stwierdziłam że jednak wolę bardziej kanciaste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba jak wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog.
    wymiana obserwacjami ?
    pauljna.blogspot.com
    zapraszam
    już obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne masz paznokcie, lakier też niczego sobie ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny ten lakier, lubię takie. Pazurki też masz ładne.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny lakier :) paznokcie ładne :)
    zapraszamy na nowy post:
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2014/04/weekendowa-sesja.html

    OdpowiedzUsuń
  14. mam go i uwielbiam :-) nawet sprawiłam koleżance i ona też go bardzo lubi. mnie się Twoje pazurki bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. Love this nail varnish,beautiful color!
    Would you like to follow each other on gfc,let me know on my blog and i always follow back:cinnamonanddanako.blogspot.co.uk
    xoxo
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny jest efekt końcowy taki matowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. robi wrażenie zwłaszcza że błyszczący i matowy jest jednocześnie - co do kształtu wg mnie wszystko gra, wyglądają bardzo ładnie
    pozdrawiam Try to design

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeen z moich ulubionych lakierów flormar, wygląda pięknie! obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny, delikatny ;) . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. Kształt paznokci jak najbardziej ok :-). Ładny holuś!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki cudowny ten kolor! Super efekt. :D
    Pozdrawiam.

    mozedzis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super lakier, też się chyba skuszę .!:>

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooooh these are so yummy!
    Following you now with GFC. Will appreciate if you follow back too!
    xoxo
    http://www.redraoalice.blogspot.com/2014/03/april-blog-giveaway-benefit-oriflame.html

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne ! zazwyczaj lakiery tego typu nie zakrywają dobrze, więc muszę spróbować tego skoro polecasz ;)

    littleconfusionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Łaaa jest piękny!! <3 Od nowego roku szukam takiego srebrnego, brokatowego cudeńka i nie mogę nigdzie spotkać ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny lakier *.* Zapraszam do obserwacji mojego bloga ! nikt-mi-tego-nie-zabierze.blogspot.com Ja już twojego zaobserwowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy jest ten lakier :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam, znam i uwielbiam. Szkoda że na fotkach nie idzie pokazać jego koloru :) Niedługo słoneczne dni, więc lakier będzie cudowną ozdobą dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  30. mam, znam i uwielbiam. Szkoda że na fotkach nie idzie pokazać jego koloru :) Niedługo słoneczne dni, więc lakier będzie cudowną ozdobą dłoni.

    OdpowiedzUsuń